четвер, 25 лютого 2016 р.

Сьогодні 145 років з дня народження Лесі Українки


  25 лютого - 145 років від дня народження Лесі Українки (Лариси Петрівни Косач - Квітки) видатної української письменниці, поетеси, перекладача, громадської діячки. Відома завдяки своїм збірникам поезій «На крилах пісень» (1893), «Думи і мрії» (1899), «Відгуки» (1902), поем «Давня казка» (1893), «Одно слово» (1903), драм «Бояриня» (1913), «Кассандра» (1903-1907), «В катакомбах» (1905), «Лісова пісня» (1911) та інші.

"О, не журися за тіло!                     
Ясним, вогнем засвітилось воно,              
чистим, палючим, як добре вино,            
вільними іскрами вгору злетіло.              
Легкий, пухкий попілець
ляже, вернувшися, в рідну землицю, -
стане початком тоді мій кінець.
Будуть приходити люди,
вбогі й багаті, веселі й сумні,
радощі й тугу нестимуть мені,
їм промовляти душа моя буде.
Я обізвуся до них
Шелестом тихим тонкої сопілки,
смутними росами з вітів моїх.
Я їм тоді проспіваю
все, що колись ти для мене співав,
ще як насправді тут вигравав,
мрії збираючи в гаю.
Грай же, коханий, благаю!" 

Немає коментарів:

Дописати коментар