середу, 15 квітня 2020 р.

Читаємо та проводимо дозвілля у форматі онлайн

   Шановні читачі! 
Оголошуємо конкурс "Селфі з улюбленою книгою"
Ви можете надати коротку розповідь про книгу та автора книги  і надіслати селфі  на електронну пошту бібліотеки  dnepr.biblioteka26@ukr.net
__________________________________
________________

Для вас ми постійно оновлюємо сторінки  блогу, на яких ви можете знайомитися з книжковими новинками, з довідковою літературою та з книгами, на яких виросло не одне покоління читачів. 
  Пропонуємо цікаво провести вільний від навчання час в онлайн форматі. Можливо Вас зацікавлять  книги, які можна саме зараз прочитати в онлайн форматі.
Знайомтесь:
   Бодо Шефер – автор багатьох книг з фінансового успіху. 
У «Видавництві Старого Лева» вже вийшли українською книжки Б. Шефера «Пес на ім’я Мані» та «Кіра і таємниця бублика», що навчають дітей фінансової грамотності.

Пес на ім'я Мані, або Абетка грошей"
Не знаєте, як навчити свого малюка культурі поводження з грошима? Не страшно. Ця книга обов'язково навчить вашої дитини поводитися з грошима шанобливо. Історія, викладена в ній, написана знаменитим фінансовим консультантом Бодо Шефер. Дівчина Кіра рятує собаку на ім'я Мані. І в результаті дізнається від нього кілька дуже важливих правил, завдяки яким гроші в її житті будуть завжди. В результаті Кіра настільки навчилася фінансовим премудростям, що незабаром сама взялася допомагати людям вірно розпоряджатися грошима. Прочитайте цю книгу разом, і незабаром ви помітите, наскільки бережливим стала ваша дитина.
Читайте за посиланням:
https://avidreaders.ru/read-book/pes-po-imeni-mani.html


іра й таємниця бублика" 

Чи може казка навчити дитину бережливо ставитися до грошей, які у неї є? Чи може казка навчити розпоряджатися грошима з користю? Безумовно так, якщо автор цієї книги - знаменитий фінансовий консультант Бодо Шефер. Історія дівчинки Кіри, для якої відкрилися секрети економії і ощадливості, обов'язково сподобається вашій дитині. Вона не тільки дуже пізнавальна і повчальна, але і дуже захоплююча - насичена подіями і пригодами. Ось побачите, ваш син чи донька стане інакше ставитися до своїх коштів. І, хто знає, може і вас ця книга навчить бути більш вдумливо витрачати свої гроші!
Читайте за посиланням:
https://avidreaders.ru/read-book/kira-i-sekret-bublika.html
_____________________
_______________
Сергій Гридін - автор книги"Не такий"
Це хвилююча розповідь про непрості  відносини з однолітками,
 якщо ти хоч трохи "не такий"...
Читати за посиланням:
https://royallib.com/read/gridn_sergy/ne_takiy.html#20480

Сергій Гридін: «Всі ми знаємо, якими жорстокими бувають діти»

Сергій Гридін презентував у львівській книгарні «Є» свою повість для підлітків
«Не такий». Про повість, підліткову літературу загалом та те, як знайти спільну мову з дорослим і «майже дорослим» читачем з Сергієм розмовляла Мар’яна Савка - письменниця, головний редактор «Видавництва Старого Лева», яке видало книжку Гридіна.
«Десь у класі 4-5 я був маленький, кругленький, у мене були гарненькі рожевенькі щічки, - розповідає Сергій Гридін. - Я мав досить багато проблем у відносинах зі своїми однолітками. Ми ж всі знаємо, якими жорстокими можуть бути діти. Якщо людина чимось відрізняється від інших, якщо вона кульгає, погано бачить, має надлишкову вагу, їй треба якось асимілюватися в колективі… Досить довгий час переживав і хвилювався через це. А потім в один момент вирішив взяти себе в руки і почав працювати над собою. Коли мені вдалося скинути зайву вагу і підтягнути свою фізичну форму, я довів і собі, і іншим, що можна у своєму житті щось змінити, що це - реально. І саме це я і відобразив у своїй книзі».



«Думаю, що, по великому рахунку, сучасних підлітків хвилюють ті ж проблеми, що і мене у їхньому віці, - додає Гридін. – До прикладу, якщо тоді мене хвилювали стосунки з дівчатами і страждання від нерозділеного кохання, то і зараз це хвилює підлітків. Намагався показати все це у цій книжці».

«Не люблю, коли мене хвалять, - зізнається письменник. - Мені одразу хочеться забитися в куточок і не показуватися. Іноді, звісно, трошки можна мене і похвалити… На критику я, як кожна людина, реагую досить неоднозначно. Після серйозної критики спочатку «йду в себе» - кілька днів переварюю отриману інформацію та зауваження, а потім починаю розуміти правильна ця критика чи ні. Якщо правильна – сідаю і переписую. Якщо ні – забуваю сказане мені».

«Книжка «Не такий» вразила мене тим, наскільки вона відверта, - говорить Мар’яна Савка. - Можливо, інколи навіть на грані фолу, як для української літератури. Бо ж українська література для підлітків лише твориться зараз. І вона дуже обережно заходить на території небезпечних, дражливих тем. Таких як: підліткова жорстокість, драстичні стосунки і певні драми в родині, те, як на них реагують діти, як вони в цьому ростіть і як переживають свої проблеми. Сергій, зробивши цей сміливий вчинок – написавши цю книгу, пробив міцну заслону. Після нього стали з’являтися інші сучасні книги для підлітків, проявилася зацікавленість темою літератури для майже дорослих. Він, по-суті, першопроходець на цій літературній території».

Немає коментарів:

Дописати коментар