вівторок, 7 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров'я

 7 квітня - важливе свято - Всесвітній день здоров'я. Кожна людина чудово усвідомлює, яке важливе здоров'я для нашого життя. Коли ми погано почуваємося, то ніщо не приносить нам радість - ні улюблені книжки, ні бабусині чудові пироги, ні цікаві телепередачі.








Цей день людство обрало для того, щоб 
самому собі зайвий раз нагадати про
 важливість здоров'я для повноцінного життя.
Це свято започатковано ще в 1950 році. Нинішній же рік проходить під гаслом: "Безпечна їжа"






Напередодні читачі відзначили цей день в стінах нашої бібліотеки, прийнявши участь в усному журналі: 
"Всесвітній день здоров'я".
Біля оформленої  книжкової виставки
"Здорові діти - здорова нація" бібліотекар Савчук С.Л. провела цікаву і змістовну бесіду:
"Їжа - джерело росту і здоров'я".





















Учасники гуртка "Юні театрали" підготували і показали  гумористичну інсценівку: "Бабусині пироги"
та провели вікторину з даної теми. 














Усвідомлюючи,що активний відпочинок - запорука здоров'я, всі бажаючі активно прийняли участь у турнірах шахів та шашок.

Немає коментарів:

Дописати коментар